Back home in Santa Barbara.

nu är vi hemma i Santa Barbara!
och det känns faktiskt riktigt fint, när jag körde av vid state street och upp mot Cliff.
Men åh, vad jag älskar San Francisco, så otroligt vackert, lite New York och Chicago-feeling faktiskt.
storstad-känsla liksom, som inte Los Angeles eller Las Vegas riktigt har på samma sätt.


imorgon kommer världens längsta blogg-inlägg, om jag inte delar upp det lite granna.
men nu har jag iaf internet, och imorgon har jag alla bilder, så nu jävlar.

Imorgon ska vi också handla satan nu när vi har bil, och jag är LITE rädd att lämna bilen faktiskt.
vi har fått en GANSKA så stor repa på bilen, eller jag är inte hundra om det är vi, eller om den såg ut så när vi fick den, jag tog inga bilder eller liknande på den innan, och vi har tyvärr ingen försäkring på bilen "/
ingen av oss har kört in i något eller blivit inkörda, så vart det kan ha hänt vet ifasen.
- håll tummarna när vi lämna bilen bara!

åh, vad jag ska sova nu! i min säng, med mina kuddar, täcke, serier och lugn och ro!
- mamma var inloggad imorgon runt 8 tiden, ifall du har tiiiid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback