a good night.

jag och carl lagade svenska pannkakor - de äckligaste pannkakorna jag ätit i mitt liv.
inte alls som hemma i svea det där! 

haft sån jobbig känsla i kroppen nu ikväll, har velat hitta på något as skoj, samtidigt som jag vill sitta vid datorn och bara slö-surfar. - det blev de sistnämnda, absitensen av att göra något ta jag igen imorgon istället.

matilda och emil ligger och sover inne i vårt rum,  och jag sitter här ute i vardagsrummet, men skön musik, äter lite tårta som helene har bakat (på sin egen födelsedag, vi andra kan bara inte)
- smartaste draget någonsin får jag lov och säga.

- nu kom helene och gjorde mig sällskap, med lite nattamat, åh sau gott!
beach-volleyboll imorgon på stranden, wiiihooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback