17 Mars.

efter att ha varit slö i en hel jävla vecka så tog jag mig den längsta sömnen inatt.
somnade runt 1, och vaknade vid 11 - GISSA om det behövdes.
idag är jag taggad, precis varit ute och sprungit och trapptränat på La Playa.
mitt enda problem är att jag inte kan anstränga mig för hårt, Trappträning är ju "hårdare" än att springa.
efter två längor så började det blir svart för ögonen, precis som för några årsedan då jag verkligen tränade.

vet inte vad felet är, men i fortsättningen får jag springa bara, vilket funkar utmärkt och jag blir rätt trött av de med.
LITE irriterande då trappträning ger mer än att springa lite ....

NOG OM DET - dags att jobba på midterm och äta ostbågar! (jätte bra efter man tränat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback