02.29.

att ta en nap på kvällarna är troligtvis det finaste som skapats.
sov en liten stund mellan 18-20 och hoppade sedan över till Jayme.
har sett två nya filmer (nya för mig, as gamla egentligen) - Pirates of carribien 3, och Ms Doubtfire.
Jag röstade på Morden i midsommer eller Hot fuzz, det brittiska gick inte hem!
- det bästa med att trilla in i deras lägenhet är att jayme jobbar på starbucks, och då kan man ibland får med sig 3 påsar mat med sig hem (paninis, brownies) osv, så då kan man gå där och snyltar i påsarna lite då&då, super händigt anser jag!

klockan har återigen börjat passera halv 3 på natten, och jag är TRÖTT! 
men jag har sovmorgon och sen är det helg, man få ju ta vara på dagarna!

- mamma, jag läste din kommentar, allvarligt snack på söndag, "Mammy and paps?" vadfan liksom.
skärpning där nere nu, ingen sådär skum svengelska! hoppas ni har det KANONENS där ni är! 
och fan för er om jag inte få något vykort, så som ni tjatade på mig, woohoooo! love love.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Hej, vad kul att läsa din kommentar på min blogg! :) Nej jag tror dig. Amerikaner är säkert väldigt olika dom med, jag hade väl bara oturen att "gå ut" med någon jag inte ens var intresserad av. Kul ändå att du lyckats hitta någon från en annan kultur :)

2012-03-15 @ 17:32:24
URL: http://hastig.blogg
Postat av: Josephine

Förresten, kul att du pluggar på Santa Barbara City College. Jag ska nämligen dit i april och hälsa på en kompis som går där :)

2012-03-15 @ 17:34:39
URL: http://hastig.blogg
Postat av: Hanna

Åh morden i midsomar! Ingen svensk sommar utan den serien!!

2012-03-15 @ 19:54:26
URL: http://hesakrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback