I think I can call it friendship .. or love.

Jag minns fan på högstadiet att vi sa "2010 ska vi ta studenten och gå på balen tillsammans" - sagt och gjort.
Jag vet inte om ni själva ser det? - jag själv upptäckte det för ett litet tag sen, jag är alltid i mitten, sara är alltid till höger om mig och sofia vänster om mig. - som tur är har vi några andra bilder där så inte är fallet.

2004 - nyförälskad vänskap ... det är nu 2012 vi har gått från 13 år till 21 och det är fan mer vänskap för varje år.


vi har sett riktigt förjävlig ut ... höpissgult hår kallade sara mig, och sofia var snaggad med piercingar överallt.
och sara ... a jag vet ifasen.
Greveholm sommaren 2009 - GREVEHOLM! alla var vi brunhåriga med, vackert.
fortfarande ett mysterium hur sofia få upp sitt ben sådär jävla långt bak.
våra studenthattar - två årsedan är det snart, då vi sprang ut där ifrån munktrappan.
inte tillsammans dock, då vi alla gick i olika klasser, men att hitta varandra sen i vimlet var inte det lättaste, men jobbet skulle göras, och vi fick skrika ihop, VI HAR TAGIT STUDENTEN !!!!
goa tider allt det här, och fler skall det ta mig fasiken blir!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback