jag? gammal? nej.

år 2004 - skratta lite varje gång jag titta på mig själv, ibland har jag tyckt jag inte förändrats ett dugg.

men det har man förhoppningsvis jämfört med denna bilden!

äntligen är jag ledig ett par dagar, ska bli så himla fint, fika med lite vänner som kommit hem nu i veckan.
och EM dra ju igång, blir spikat framför tvn om kvällarna då!
Helgen efter midsommar får skåne ett besök faktiskt, jag dra till Landskrona och träffa Calleponken!
åh, det är så efterlängtat!

Jag: fyfan vad tidigt dom ta studenten i göteborg, här tar alla den 15 typ.
albertsson(carl): Ja, men du har väl inga vänner som ta studenten ändå, du som är så jävla gammal?!
Jag: jag är inte gammal!!!!! men nej jag har faktiskt ingen vän "/

tänka sig, jag umgås inte med en kotte som ta studenten, nu går bara småbarnen ut .. och jag är fortfarande inte gammal för det! .... (även om jag säger att jag är 20 varje gång någon fråga) man är ju ändå på 20-talet liksom, det börjar ju med en 2a ....

Nu är det bara 2 månader till jag åker tillbaka (ungefär) åtminstone tills jag jobbar min sista dag.
sådan lycka det är! - 6 Juni dessutom - nationaldag, märkligt att vi fira norges jävla dag mer, men allvarligt talat, vem bryr sig?! - inte 4th of july direkt, USA's nationaldag, då alla blir hel galna, synd man missar den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback