2 months to go!

klockan har tickat förbi midnatt, jag ska upp och jobba om ett par få timmar ... 04:50! kommer dö.
och det verkar inte blir england iallafall i Augusti, priserna är skyhöga då det är OS i London i Augusti.
resan dit är billig, och jag bor ju gratis, men att flyga ifrån London till USA tänkte jag skulle vara billigare, men då har de såklart pressat upp priserna nu med minst 3000 kronor skillnad.

så det får faktiskt blir Orginal-planen ... har satt upp nedräkning i höger hörnet!
så om exakt två månader idag har jag hoppat på det där planet till Seattle, och har faktiskt bara en timme kvar tills jag landar!

kommer blir lite ledsamt och lämna mamma! det är de alltid, men det bruka gå över när man väl sitter på det där jäkla flyget igen och lyssna på peppmusik, är så glad att skype finns! vilken duktig svensk som uppfann det!!

nej men gud, sova? vad i helvete, kan väl blir lite trött åtminstone ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback