skåneland here i come.

då blev det en jobbanatt - rätt seg faktiskt, inte mycket och göra samtidigt som det kändes som jag aldrig satt ner, ville spy ner hela stället ungefär, så jäkla gott och komma hem och sova ut, nu är man ledig i 4 dagar igen!

imorgon åker jag till skåneland, träffa Calleponken, kommer blir guld! kan knappt bärga mig med att få ge honom en bamsekram! - torsdagkväll är jag hemma och då blir det bio och middag med Cajsa, för fint det.
och ni anar inte vad jag ska göra nästa helg, på lördag ... den 7 Juli, ta jag bilen, åker mot Växjö, och träffa två fantastiska vänner som jag inte träffat ihop sen Oktober 2010 i Chicago - Annie och Evelina! 
ni anar inte lyckan, få krama om er ihop kommer blir så fantastiskt! 

äntligen börja det ske lite småresor som man kan se fram emot, Juli blir nog en bra månad tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback