Rock of Ages.

 
 
Jag kan se normal ut också - men hur jävla kul är det?
- igår blev det middag på Stars och bio med Cajsa! - Rock of Ages, grymt bra.
träffade Piotr från Santa Barbara dessutom, helt galet men så kul! 

annars var det tråkigt och vara tillbaka ifrån skåne, landskrona var inte så pjåkigt, hade jag fått se Henke, så hade de varit nummer 1 på favoritstäder, imorgon börja jobb igen, helvetesmånaden på jobbet kommer nu - Juli.
jobbar extra hit och dit, och skiftbyte som gör att det kommer blir 9 dagar irad.
- som fint är, så är det ju sista månaden (förutom en vecka i augusti) - så man kämpa sig nog igenom skiten.
 
 
ombytta roller.
 
 
Nu har jag precis lyckats skypa med Gracie, Philippa och Cathy i 45 minuter.
det gör ont i mitt hjärta, på riktigt ont - ont att se de sitta där och skratta åt mina fula miner och höra philippa säga "we miss you" och Gracie "we want you to come to england."

Jag vet inte hur jag ska klara att inte åka dit på nästan ett år till, mitt hjärta stannade kvar i England när jag åkte i November ... finns inte mer och säga, mer än att saknaden svider.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tjenixen, är det med din kamera du tagit dessa bilderna? Om, vad är det för typ. Är inne på en kamera i 20 present ( håller på att bearbeta alla jag känner ) och du tar väldigt fina bilder! Eller e det kanske motiven som här det? ;)

2012-07-01 @ 11:47:02
URL: http://hesakrell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback