nostalgisk.

hittade ett inlägg från min gamla blogg - 2007 och 2008 var året.

"födelsedag idag.
lockar inte mig ett dugg, tyvärr ...
det regnar & blåser, alla är sjuka och 17 är ingen kul ålder ändå.
jag vill blir 18.  men nästa år, då jääävlar."

- det var på den tiden man bara längtade efter nästa ålder, ... om ett par månader blir jag 22. 
och jag är faktiskt rätt nöjd med att bara vara 21, jag kan stanna där, fineeee by meeee!
 
"& jag är inte alls avundsjuk på min bror
som idag cyklade över golden gate bron
& åkte & såg alcatraz ..& som imorgon åker till hawaii.
nej inte alls avundsjuk, EN DAG DÅ JÄVLAR! 
då är jag också i mitten av san fransisco. en dag! "

på den tiden jag var avundsjuk på folk för att de fick göra allt det där som jag ville.
nu har jag själv möjligheten att göra precis vad jag vill - en dag stod jag faktiskt i mitten av San Francisco, en dag var jag och körde över Golden Gate och såg på Alcatraz! - Hawaii har fortfarande inte skådats, men jag är inte orolig, det kommer det också!

"idag har jag haft världsont i min tarm, det suger.
vill ha provsvaren gärna snart, ngt fel är där SÄKERT INTE!
jag bruka inte ha den turen, tur är att få ett botmedel.
inte gå runt & ha blod i tarmarna & ha ont jämt&ständigt."
 

där har det inte hänt vidare mycket dock, magonten sitter fortfarande i, blodet i tarmarna också.
fem år har gått och jag är nöjd nu också, jag ta inga fler blodprov eller operationer i tarmarna.
det får vara som det är.

vissa saker förändras, som att vilja bli äldre kanske inte är lika roligt när man faktiskt blivit äldre.
om 5 år har jag väl fortfarande ont i tarmarna, så endel saker förändras inte alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback