JAG VILL SPELA FOTBOLL !!!!


vilken otroligt fin dag vi haft (tills det började åska såklart)
jag och kosken la oss ute vid bryggan, fikade och hade det allmänt skönt!
körde och köpte jordgubbar, däckade i hennes säng i två timmar och kollade sen på RBK mot Rödeby. 
full ös idag, helt slut nu, får blir en tupplur på det!

och jag kan inte titta på fotboll LIIIVE, på tv går det utmärkt, men titta på det 3 meter från plan, de går inte.
jag vill bara hoppa in och spela igång mina fotbollssugna fötter, åh, de vill sparka, jag känner hur de spritter i dom! 
FOTBOLL, JAG VILL SPRINGA SOM EN HÄST OCH SPARKA SOM EN GNU!!! .... en gång ska jag få göra det igen!



Kolla liksom, här vann vi serien! KUUUNG.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback