11 Juni.

idag har jag blivit ännu mer hel!
en perfekt solig dag, jakob skicka sms om att vi ska spela fotboll direkt efter jag slutat jobbet med Viktor, flemming, och derry.
bamsekram av Derry, blev lagom yr när han började snurra runt mig, och en svettig kram från jakob! perfekt.
och att få spela fotboll och prata skit med mina grabbar igen, underbart!
och så är det fotboll som står på schemat ikväll och förmiddagarna är över!!

kom igen nu ikväll, gör något bra för en gångs skull!
betalade min flygresa idag! Köpenhamn - Frankfurt - Seattle.
för EXAKT två årsedan hade jag nog precis kommit hem från utsparken, var väl lagom hes över att skrikit VI HAR TAGIT STUDENTEN! - och det var ju fotbolls VM, så tittade på de matcherna innan man åkte hem till kosken och ner till JH och firade - kunglig dag!


skrev till cathy att jag tyvärr inte kunde komma iallafall "/
"Bother!What a pity! Hopefully we can see you later in the year and we’ll have to organise a skype soon! Fuck the olympics!!!!!!" 

åh, jag ville ju så gärna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback