vackra vänner!

 
lycklig - det är allt jag har och säga idag!
Liseberg, träffa sebastian igen, sprang in i hans björnkramar, skrattat ihjäl mig av hans skrik i alla karuseller.
mötte upp tess, vi satte oss i bilen och körde mot Orust och hem till Carl - åh så fint det var.
gustav skulle inte komma, men helt plötsligt dyker han upp bakom knuten.

efter mat, mys, skitsnack och spel så körde jag tess och cajsa mot Götet, och lämnade av tjejen i Hovås efter en rundvandring i hennes hus! 

så glad efter att få träffat mina fina - imorgon kommer en drös med bilder, blir även hemfärd imorgon.
efter ett par fikapauser, shopping och kanske Ullared! 

"Gör en U-sväng ... Gör en U-sväng ... Gör en U-sväng ... JAG ORKAR INTE MER CAJSA, JAG SKITER I JÄVLA ÄCKEL GÖTEBORG !!!!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback