galet redo.

Jag: Hej, jag saknar dig, det var allt, hejdå.
Carl albertssonhej, insåg precis hur tomt det kommer bli till hösten att inte bara kunna klampa in i din lägenhet och bli utkastad, det var allt, hej då.

åh, jag klara inte det! jag kan inte bo i santa barbara utan mina änglar. 
jag kan väl fan inte bo utan tess eller helene?! jag kan väl fan inte veta att i 123 kommer inte Carl och Gustav bo längre, vad i helvete? - det här är ett omöjligt uppdrag, hur ska jag kunna bo i usa, utan de jag bodde där med först?

jag är orolig över att komma tillbaka, allt kommer blir nytt, festerna på pascual kommer inte existera, festerna hos sebbe kommer inte finnas, myskvällar i 208 kommer inte heller finnas ...
några av er kommer finnas, tackar gudarna för det, och jag är SÄKER på att hösten kommer vara fylld med nya fantastiska människor, men det är alltid motvilligt, men jag är sjukt redo, GALET redo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback