In Los Angeles.

tänkte vi tog en tripp inom Manhattan, New York också.
Jag somnade inget alls natten till Köpenhamn, såg på Junior VM istället.
9 timmar till New york, 3 timmar där i Visumchecken, och så ytterligare 6 timmar till Los Angeles.
och så vart vi framme, jag sov inget på planet, så nu har jag varit uppe i 2 dygn sooon.
vi mötte upp Kalle.
och vi beställde pizza, och nu ska jag duscha!

- om ingen har fått mina sms, så är det för min (pappas) mobil är för GAMMAL för att funkar i USA.
så jag byter simkortet till matildas mobil lite då&då! - förhoppningsvis har ni fått "har landat"-sms ändå.

allt har åtminstone gått super smidigt, Los Angeles bjuder på 18-grader såhär 21:26 på kvällen.
tiden är nu 9 timmar bakåt, toaletterna är överfyllda med vatten, och amerikanarna är vänliga, men jag saknar engelsmännen!
Imorgon dra vi till Santa Barbara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback