My english is excellent!

blev lite infomöten på skolan idag - mest om klasser, hur skolan fungera och sådär!
vid ett drog jag till stadion och trapptränade, det är så äckligt brant, men sprang upp och ner 4 gånger och två varv runt arenan! - mitt mål är att klara alla trappor i slutet av våren (tror det är 15 rader trappor, med 50 steg i varje)

precis just nu kom jag på att man ska har fått tillbaka sitt engelskatest.
kikade in på sbcc-hemsidan och loggade in lagom nervös och upptäckte mitt svar.
Grammatik är A+, Reading är A+ och Writing är A+ ... FÖRSTÅR NI?! A+ är så JÄVLA BRA MAN BARA KAN BLIR!!!! - och sure, jag har förbättrats, svenskar är bra på engelska, men känns som alla amerikanare få A isåfall? eftersom jag körde Level 5 (engelska som förstaspråk) - jag ska kolla riktigt hundra imorgon med Jenny, men alla mina roomies har kollat extra här nu, och vi alla ser samma!

Jag är så glad, jag är så nöjd, blir tokig på mig själv! - men jag kan inte riktigt tror det är sant dock!
måste dubbelkolla, eller börja tror på mig själv mer!

- Karl kommer hit nu, så ska vi alla laga spagetti, slå ihop en bra film och slappa!
- längtar ändå lite till skolan dra igång nu ändå, börjar bli LITE rastlös, även om det händer saker jämt och vardagen är enkel och sådär, men vill sätta igång nu liksom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback