Novell-inlägg!

blev spagetti igår - standard mat för studenter här skulle jag tippa på.
och en jävla massa yatzy! - åh yatzy, vi fick ju köra på datorn, men måste köpa det alltså! - så bra så kul!

var tydligen med i tidningen idag också, inte liten stor sida heller.
kul att de ljuger om en för det första "Malin bodde i england och praktiserade på en tidning och kände där efter att det var journalistik hon ville jobba med?"
SAY WHAT?! - valde just media för att jag ville blir journalist, 3 år innan england, och så sa jag att jag ville praktisera på en tidning i england när jag kommer tillbaka! - men de kan fan få till de hur som helst alltså!
"och lisa lämna sverige, för hon ha inget och komma tillbaka till då hennes pappa lämnar henne?"
haha, så sjukt tragiskt det lät, och så vart det ju inte alls!

skolan om 1½ timma, möte någon timma, och idag blir jag stolt ägare av en Mac-dator.
bra arbetsdator och håller väl förhoppningsvis i många många år.
är ju lite skillnad på Macdator och en vanlig PC-dator! - speciellt är de så mycket dyrare i sverige än här. hemma kostar den billiga runt 11.000 tror jag? här ger jag 7800 eller nåt sånt, plus tax.
Men det är pengar ju, det tar emot ... jag vet jag måste verkligen ha en! och mina skattepengar täcker ju hela datorn ungefär, men har aldrig vart den personen som anser att man lägger ner över 5000 för en jävla dator.

- kommer leva lite fattigt resten av tiden här istället bara, haha! förhoppningsvis får jag sommarjobb och kan dra på lite extra till hösten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback