trött på rubriker

gårdagen spenderades som sagt på stranden med gänget.
volleyboll på stranden, med havsvågorna precis bredvid, och måsläten kan vara det finaste.
speciellt om det är månaden Januari - vi har haft 28-30 grader nu i ett himla bra tag.
igår fick vi nog allihopa värmeslag - men det är inget jag gnäller över! - fint med sol.


på kvällen vart vi på fest över gatan, slutade dock med att jag och CJ såg på vänner halva natten istället.

whats up today? - CJ (som vi kallar han) hjälpte mig med min multimedia-läxa, så nu är den inlämnad, lagom tid!
har en läxa kvar, som egentligen inte ska vara färdig förens på tisdag, men lika bra och ha det gjort idag känner jag!

har lägenheten för mig själv nu - WAH det är så skönt, njuter av tystnaden.
men snart dags att röra sig ut i solen och steka lite mer - har förresten bränt mig på kinderna!


och så har jag börjat få blåmärken över armar och ben, konstant, märkte det väl för 3 veckorsen.
nu är de stora som berg, och solgula typ, fast jag inte slår mig ens ... så trött jag blir!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback