thursday, thursday - gotta get down on thursday.

jag vet att överskriften ska vara friday - men det är ju toooorsdag!

åh, min journalistklass är så bra, tjatar gör jag säkert, men jag älskarn.
känner verkligen att jag hittat rätt, det är jätte stressigt på lektionerna, man få 10 minuter att skriva en hel artikel, vad som är viktigast osv - men det är så kul och jag hoppas jag gör helt ok ifrån mig!

nu ska jag gå och ha min sista lektion för denna veckan - foto!
efter det ska jag hem till Carl och Emil, för gänget har någon överraskning på gång? fina människor.
sen blir det nog lite fest! - man kanske ska gå till JJ's och köpa? ;) heeeeehe!
JJ's är spritaffären här.

Det är OTÄCKT varmt här idag - 28 grader tror jag vi haft.
vet inte vad jag ska ha på mig, vill bara gå runt naken.
med otäckt varmt menar jag - kanooon fint väder! - så ni inte tror jag blivit bortskämd av vädret ;)
icke sa nicke.

Kommentarer
Postat av: Din sjäälis

Grattis i efterskott min älskade vän! Jag hoppas du har det megabäst!! Saknar dig!! <3

2012-01-27 @ 19:41:49
Postat av: malin

tack min finaste sjääälis <3 skaffa skype!!!! saknar diiiiig!!

2012-01-27 @ 19:54:17
URL: http://wakoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback