this week!

har lagt till både tid i Californien och väder i Santa barbara.
däremot har vädret stått på 9 grader i 3 dagar nu, så jag tror den har fastnat lite lite grann.
I will fix it - ser ni dock en annan grad, så let me know! - kan alltid vara min dator som segat till sig.

lika fort som 95,400 kronor kom in på kontot idag från CSN - så försvann de lika fort också. (typ allt)
har fört över det mesta till en hemlig person (lika bra och har det hemligt så ingen sno alla pengar) heehe.

jag har packat idag - ett par får saker som ska ner, men inget som ta direkt plats! 
ska väga skiten också - inteeeee över 23, då är jag nöjd! 


Kommentarer
Postat av: Sara

åh vilken fin design du skaffat dig! i like it :D

2012-01-02 @ 21:55:59
URL: http://trenollsju.blogg.se/
Postat av: Sara

sv: det förstår jag! den var väldigt fin :]

2012-01-03 @ 00:04:18
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback