summertime!

Vi har inte haft det så varmt idag, hoppas verkligen på bättre imorgon.
men lite strandhäng fick det blir åtminstone! - kommer upp en klantig video lite senare också.

annars MÅSTE jag köpa min nya dator snart, verkligen måste - ska ju köpa mig en mac.
och min dator är så TRÖTT, den orkar ingenting, och allt har försvunnit.
skype funkar inte jämt, ljudet är borta, så kan varken höja eller sänka, bara att komma in på datorn ta upp till 10-15 minuter! - och det håller inte om jag ska pyssla med foto nu under skolan, jag kan inte ens ha Photoshop i denna datorn, vilket är en del av kraven nästan! 

så någon får gärna sponsra mig med förtidiga födelsedagspengar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback