sommar är fint!

sitter med min journalistik-läxa.
är uppe i 200 ord, ska vara 250, men jag tror jag få stoppa där faktiskt, för kommer inte på ett skit mer.
om jag inte dra ut på det och lägger till längre ord, och sen mitt namn, klass, datum osv.
samtidigt ger denna läxan bara 5 poäng, så det är ju inte "liv&död" direkt.
dom längre fram ger 100 poäng, så känns mer värt och lägga ner extra tid på dom.

- igår blev det mys med band of brothers, åh band of brothers <3 finaste.
whats up today? en klass på en timme runt ett-tiden! - plugga satan.
tycker att tisdagar får blir min pluggdag, gör klart alla läxor för söndagen (alla läxor har Due date på söndagar)
förutom journalistiken som har på tisdagar.
nu ska jag ut i värmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback