inget internet!

det blir ett snabbt inlägg nu, då vårt internet har lagts ner på Buena (där vi bor)
jag har ingen aning om varför, men ha legat nere i 24 timmar nu och jag börjar blir tokig.
satte mig i skolan nu för att komma upp och kolla mail och sådär.

men det blir inge skype förens internet hemma är fixat, skolans internet är reeeeedigt slött just nu.

bara så ni vet, vi lever och igår kom grabbarna grus över och spelade cluedo, vad ska man göra utan internet liksom? - jag ha äntligen fått photoshop på min mac, och just nu sitter jag på min lilla PC-dator, och kan inte förstår hur jag överlevt hela livet utan en mac.

ikväll ska spring break planeras, vi är 5 personer nu och vi kommer köra San Diego, Grand Canyon, Las vegas och San francisco ... 8 dagar blir det nog, så vi får planera väl, därför skippa vi LA, när vi ändå bor så nära, och grand canyon ta vi samma dag som las vegas, så det ska nog gå ihop!

ska ner och kolla körkort nu i California, om man får köra på sitt eller inte alls.
annars kirra vi ett körkort där. - kallt som fan idag .. 17 grader, NEJ FY!!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Kan du inte visa några bilder på hur lägenheten ser ut invändigt?:) jag läser din blogg med spänning ända sedan flytten till Chicago! Go girl:)

2012-01-19 @ 23:10:00
URL: http://angelicaiamerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback