geek.

kilade ner till staden och köpte mig min mac!
i detta jävla land lägger de ju på tax på allting (lite extra skatt) - så en sak som egentligen kan kostar 50 dollar, kostar helt plötsligt ofta 60-65 dollar, och ju högre man kommer i priser, desto värre blir det.
min mac kostade 1190 dollar, plus tax, så blev det 90 dollar extra helt plötsligt, och 90 dollar liksom?
det är fan inte lite liksom - men så nämner jag att jag är student här på SBCC.
Jaha säger han - då får du 100 dollar rabatt om du visar ditt ID! - SCORE, så summan blev istället 1180 dollar!
men det är fortfarande mycket pengar vi prata om - jag skulle aldrig köpa en mac om jag inte skulle köra med photoshop och sådär, då hade jag hellre lagt pengar på en bra PC för 4000 liksom.
känns bara så jävla nördigt och vara med i "apple-nörd-gänget"

men nu har vi han och nu ska jag lära mig allting om den också! det är ju lite olika!
ikväll blir det nog lite fest, vi är ju lediga imorgon och resten av helgen!
ska försöka fixa photoshop nu och sen lära mig allt, så bilder kanske blir sälsynta ett par dagar bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback