Fira!

vi har internet, JA! lycklig lycklig.

whatelse? - det blev filmmys igår, aldrig fel!
och nu börja det dra ihop sig till regn, hela dagen imorgon ska det pissa ner.
MEN håll humöret uppe, för onsdag och torsdag ska de blir upp mot 24 grader! ;)
på torsdag är ju min födelsedag, förra året firade jag den i thailand med min bror, med ladyboys, och mat.
iår blir det inga ladyboys, men mat med alla fina vänner!

imorgon är det första skoldagen, jag är lite nervös - har ju inte gått i skola på 1 och ett halvt år.
men också sjukt taggad på att få komma igång, Non-Linear editing börjar vi med, och multimedia senare.


nu ska vi laga lite mat, för vi ha precis fyllt upp hela skafferiet, FINT!
och folk tycker jag är envis här? jag kan inte förstår det ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback