det går bra nu kompis, det gå bra nu.

Rebecka kom över hit, vi gjorde mat, jag kikade lite på NHL under tiden.
folk trilla som sagt in i vår lägenhet lite då&då, och man börja vänja sig nu alltså.
- vi drog sedan bort till grannen (där det var 8 helt nya ansikten) - spelade spel, skitsnack osv.

jag är trött som en gnu, men har bestämt att jag ska FAN hålla mig vaken till minst kl 00:00.
så man kan vänja av sig vid detta någon gång! 

Ja och imorgon är då allt setts igång, inte skolan på riktigt, men introdagar, möten, you name it.
hoppas på lika fint väder imorgon, då vi ska spendera tiden vid poolen, som dock är svinkall, men sola går!

läget där vi bor är fantastiskt, vi bor 100 meter från skolan (typ) - vilket är skit smidigt.
ett par 100 meter till så har man havet, och de flesta man umgås med bor här omkring.

LITE bökigt att ta sig till stora mataffärer, då det ligger en bit iväg.

- ett inlägg utan bilder nu, någon måtta får det ju ändå vara!
trivs som fisken i vattnet helt enkelt ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback