8/1.

åka tåg bredvid highway 101 och kika ut över pacific, - aldrig fel.

och här bor vi nu! - ska ta fler bilder idag, promise! även om jag tycker jag varit en hejare på att ladda upp!



- ey, spiderman doesn't have a gun.
- noooo, but spiderman doesn't need to work on blvd either.
har varit vaken sen 03:00 ... är sjukt jetlagad, hon är nu snart 7 på morgonen här.
jag ta mig nog en tupplur till! - och mamma, någon jävel kan ju åtminstone skriva en kommentar här?
har ni fått mina sms?! funkar skype? - eller har ni gått upp i rök helt eller.
känns meningslöst och skriva när man landat 56 ggr och inte få ett enda svar! 

svara ni inte så blir detta mitt sista inlägg! - mohaha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi har inte kommit ut på nätet förrän nu det har varit jätte konstigt men vi kanske KAN SKYPA VID 11 DIN TID OM DET FUNKA DÅ HOPPAS PÅ DET

2012-01-08 @ 18:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback