26 Januari.

då har man blivit 21 år gammal, gammal och laglig även i USA.

idag var det upp tidigt som fan igen, jag är inte levande 8 på morgonen.
man är ju trött hela dagen!
återigen två klasser idag som jag kan i sömnen, höll på och somna på lektionen då det är så enkelt för mig.
men få tänka på att de finns folk som aldrig tittat photoshop innan, men ändå liksom!

david och jag kilade ner till energy (tatueringstudio) och tittade på när gustav gjorde sin finslipning.
tess kom in och vi gick och åt på sandbar, otäckt god hamburgare!

- suttit med min ena läxa nu, som är grymt konstig.

imorgon har jag två lektioner, en ny som jag inte haft innan, späääännande!
och så blir det väl lite kalasande, mycket mer vet jag inte vad mina fina vänner har planerat! :)
det är ju helg imorgon också, här börjar helgerna på torsdagar, så sjuuuukt fint.

Kommentarer
Postat av: Julia och Hazal- Skoliosbloggen

Grattis!:)

2012-01-26 @ 17:03:51
URL: http://julhaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback