lilla söta du.

det bor 92.000 människor i Santa Barbara, om vi lägger ihop alla städer i blekinge så är vi nästan uppe i samma antal.

och ändå är detta stället rätt litet, kan vara för att verkligen alla studenter är samlade på samma ställe.
och så finns det de där lyckostarna som är utspridda som slipper triangeldramor.
här hinner du inte sitta i en annan killes lägenhet förens det börja sprida sig, ni skulle lika väl kunna sitta med 5 meters mellanrum, men direkt dörren är stängd och någon ser det, så sprids sms:en lika fort som en lägenhetsbrand, folk tror på för mycket här också.

skvaller är skoj, så länge det inte skadar någon annan, har två personer något på gång så är det deras ensak.
jag kunde inte bryr mig mindre om sånt där, har någon spytt i en buske så är det extra skoj.

för min del är det lugnt, folk få gärna skvallra om mig om det roa dom, jag vet ju själv vem jag är och vad jag gör. - varför bevisa annat för folk? - men tänker på de som ta åt sig, väx upp, det är College, vi är inte kvar på högstaidet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback