yeaaaahj.

liten bil om man bara når upp till backspeglen?
här de spelar in O.C - sjukt skabbigt ställe faktiskt, hade dom tagit hand om de, hade dom säkert fått kanon mycket människor dit, men icke sa nicke.
inte värt att sitta i bilkö från santa monica hit, inte någonstans! men hade man inte gjort det, hade man ju aldrig vetat.

vad kan man ens säga om hela helgen?
Evelina bor snuskigt fint, vill eller kan inte lägga ut bilder på familjen, eller något liknande beroende på vilken familj det nu är! - men jag får har dom för mig själv helt enkelt.

vi har kört gata upp, gata ner för att komma överallt!
Cheesecake factory åt vi på också, ÅH äntligen.
1 1/2 timmes väntekö, GALET men värt det.


shoppade ett par byxor också, då alla mina tre jag har här är stora hål i! - så kan man ju fan inte gå runt.

men hur många än kändisar man sett/ser, hur många ställen man än åker till.
så var förhäxad-ögonblicket det största i HELA mitt liv, lyckan är ENORM!! och jag kommer tjata om detta!!
läxan lämnade jag in 23:15, 45 minuter till godo, kanon!
och imorgon är vi lediga, Presidents day! SÅ JÄVLA SKÖNT, en hel del saker som ska fixas!!

- mamma vi skypar imorgon runt 7-8 din tid :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

har evelina någon blogg? :) , kan inte du länka ett gäng bloggar som du vet runt LA området :)?

2012-02-20 @ 16:17:41
Postat av: Sandra

Det var i alla fall folk på det där OC diner när ni var där, det var HELT ÖDE när vi var där.. ingen annan där :P

2012-02-20 @ 17:36:20
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: malin

Evelina har blogg, men den är lösenords-skyddad pga vilken familj det är hon bor med, så det tänker jag inte ge ut :) och jag vet inte många bloggar runt L.A - läser inte så mycket sånt :)

2012-02-20 @ 19:31:52
URL: http://wakoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback