snill-huvud.

Californien 2012.
Chicago, Illinois 2010. - fyfan vad det blåste! kommer ihåg att man inte kunde ta ett enda steg framåt.

det känns så overkligt, att vi båda började våran resa i Illinois 2010, och 1 1/2 år senare så befinner vi oss i USA återigen, men på västkusten och en timme ifrån varandra, och vi får fortsätta vårat äventyr.

jag tänker otroligt mycket, för mycket oftast.
jag vet inte hur livet skulle sett ut om jag inte åkte till Chicago, jag hade säkert aldrig träffat Evelina igår igen.
hade jag inte åkt hem, hade jag inte fått åka till Thailand, och hade jag inte tagit chansen att åka till England, så vågar jag inte ens tänka på vad som skulle hänt - jag hade inte ens varit hälften så lycklig.
och hade jag inte avbokat hela min Australien-resa, så hade jag fan inte suttit här i USA igen.

och ändå sitter jag här, på andra sidan atlanten, i United States och America, i Californien, och jag har fortfarande inte förstått vart jag bor eller vart i världen jag befinner mig.
om jag inte åkt hit då? jag kan inte ens tänka mig ett liv utan många människor här!

Samtidigt kanske jag missar något fett just nu i Australien, men det man inte vet, dör man ju inte av.

New Jersey - Connecticut - New York - Illinois - Wisconsin - Köpenhamn - Bangkok - Trat - Koh Chang - Köpenhamn - London - Axminster - Kilmington - Exeter - Bristol - Manchester - Taunton - New York - Los Angeles - Santa Barbara!

och lite småställen i England som ni inte ens har en aning om!
och jag är inte ens LITE LITE färdig.

Kommentarer
Postat av: evelina

Jag kan inte heller fatta det, att vi båda är tillbaks i USA, i Cali, så nära varadnra, helt amazing verkligen!! :D

2012-02-15 @ 05:13:15
URL: http://innanplugget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback