tuesday.

hade skrivit journalistiken fel, uppgiften hade jag gjort rätt, men den skulle vara skriven på ett speciellt sätt också.
attans! men han sa det var helt okej, att nu vet jag ju det till nästa uppgifterna (y)

förövrigt har jag gjort klart Digital Imaging läxan, Editing-läxan, och halva Multimedia-läxan.
- nöööjd tjej! - photoshop la dock av hela jävla tiden när jag skulle göra läxorna, blev tokig!!!

varför är man mer trött på kvällarna de dagar man haft sovmorgon? det funkar ju inte.
har ju sovmorgon tisdagar och torsdagar, så jag börjar tidigt måndag och onsdagar - skit bra kontrast faktiskt, och fredagar är ju alltid ledigt.
nu har jag haft typ 4-5 dagar av matfrossa - ätit allt jag ser på (i onyttig-väg)
så nu är det slut med det, träna och nyttig mat, för här är fan salladen fet!!!
- förr HATADE jag tisdagar, tisdagar var värsta dagen på HELA jävla veckan.
jag gillar tisdagar här, jag gillar t.om måndagar här !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback