superbowl sunday.

idag har jag känt mig allmänt sjuk, med feber, snorig, hängig osv osv.
men jag har gjort två läxor och skickat in, handlat och nu titta vi på superbowl.

amerikansk fotboll, mellan New York Giants och New England Patriots.
Jag hejar på Giants, bara för de andra hejar på Patriots, jag ligger under just nu
.
Superbowl för de som inte vet är den största händelsen varje år i idrottsvärlden, över hela världen faktiskt.
och är finalen mellan två lag, som alltid sänds på söndag i slutet av Januari, eller början på februari.
- dra runt 150 MILJONER tittare varje år - det är galet mycket, GALET!

imorgon är det en ny skolvecka, det ska regna på tisdag och blir lite kallare överlag.
åh, ska hem och sova efter detta, är sjukligt trött - filmkväll med mig själv ikväll lockar galet mycket.
och hoppas på att jag mår bättre imorgonbitti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback