PAKET!!

Paket kom skickat idag, all the way from sweden!
lite sådär halvkul att tullen hade öpnat hälften, typ nässpray och vaniljsocker och INTE stängt påsarna efter sig.
så var vaniljsocker över all choklad (för den hade dom såklart öppnat)

dock mammsen lilla, så var det inte tacco-mix jag menade, utan tacco-dip!
men det är okej, allt annat var AWESOME!! och jag har redan ätit två mackor med skinkost och oboy!!
gjorde mitt journalistik-prov nyss, gick nog helt okej, inte as kanon, men okej åtminstone!
en lektion var sen är det helg.

åker tidigt imorgon till Los Angeles, så vem vet när ni få höra från mig härnäst.
gör nog nån uppdatering hos Evelina! annars är jag återigen i Santa barbara söndag-eftermiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback