oooh youth.

JA! det är äntligen lite varmt här igen, bara lite.
jag fryser av allt som sagt, 25 plus och jag ligger gärna med filtar och stora tröjor.
men det är helt okej perfekt idag. - men man är avis på thailand som lever i 35 grader just nu, DÄR mår man!

kladdkakan tog slut lika fort igår som den kom ut ur ugnen - gott så in i vart det också!
- idag ska jag plugga asen av mig, på riktigt, MÅSTE sätta igång med multimedian som är en kanon stor uppgift och den ska vara klar till på söndag, har även en stor grej i Journalistiken, ska gå och lyssna på ett tal, och så har jag 24 timmar på mig att skriva aritklen till den, känner att jag ta det om någon vecka dock (har till 5 mars på mig) så jag hinner plugga på lite mer om EXAKT hur det ska se ut.

så egentligen har jag bara multimedian just nu, och ändå sätter jag inte igång?!!! 
sjääääälvdisciplin för fan!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback