happinesssssss.

Man kan aldrig veta vad som händer i detta land, aldrig!
man kan har slängt ut alla från festen här hemma (som igår) och varit beredd på att lägga sig.
när plötsligt folk försöker få tag i en, och dra med en på ett annat ställe.
jävla beerpong alltså!

fick en fråga igen, av samma person som lämnade gårdagens fråga, så skicka mail nästa gång istället, så svara jag!
Que: du är grymt bra på att ta bilder ! andvänder du ps? såfall vilket? :)
- Yes, jag använder CS5, men till mina bilder här under har jag bara använt Mac's egna redigeraalternativ i iPhoto för att jag är för lat att använda CS5!


- Åh, imorgon kommer Evelina hit, till Santa Barbara!! kan inte fatta det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback