fy för söndagar.

"man lär sig av sina misstag" frågan är hur många likadana misstag man måste göra för att lära sig?
att klättra i träd med luva lärde jag mig direkt (när jag trillade av och hängdes av luvan)

men att inte sitta på söndagar med all plugg - det lär man sig aldrig.
från mellanstadiet till gymnasiet sa man ALLTID hur duktig man skulle vara och starta direkt på måndagen!
så sitter man där, på den förbaskade söndagen med överdrivet mycket att plugga på.
Why, why why why?

Jag har väl kanske 70 procent klart, och jag har 9 timmar på mig till min deadline ska vara inne.
jag vet ju att jag kommer bli färdig på ren vilja, jag lämnar inte in något försent!
men när ska man börja lära sig av sina misstag? det uttrycket känns inte rätt alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback