Cali-körkort here i come.

Jag är så trött att jag dör, på riktigt.
och KALLT är det idag, 11 plus, fick ta på mig jackan! man blir bortskämd, tyvärr.
Februari är ändå vintermånad och ska innehålla kanon mycket regn, haft max 3 dagar regn.

iallafall så en glad nyhet, vår fina hyresvärd här, har alla svaren till körkortsproven.
så jag har fått dom nu och ska printa in de i huvudet nu är tanken.

här i Cali har dom 6 prov de hoppa runt mellan, och man få alltid behålla dom när man är klar.
och vår hyresvärd har ju då fått från folk här, som han sparat, kopierat upp och så kan alla få svaren.

Jätte smidigt och enkelt, haha! Printa in sånt är jag bäst på dessutom!

var över hos Jayme igår när vi hörde en jävla massa poliser/brandbilar utanför, men reagerade inte direkt.
när jag sen gick hem, står det två poliser utanför våra lägenheter, ser ut som dom sitter och spana mest.
vi bryr oss inte så mycket om det, få senare ett sms att vår granne hade dött av en överdos.
- det händer en liknande grej förra veckan, det är SÅ vanligt här, och ingen reagera? 
visst, vad ska de göra? det är lagligt och inneha marijuana i California (för personligt bruk), och även om de skulle ta bort det, så är det försent nu, men SER dom inte problemen?!
känns som vi svenska är de enda som reagera, som är så "ovana" vid det hela. droger används hemma också,
jämfört med här är det dock lika med 0.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback