time to say goodbye.

en otroligt vacker förmiddag har vi haft.
jag och lisa vandrade till skolan för att fixa det sista, hämta upp portfolios osv.
vi satte oss vid utkiken på skolan och njöt av värmen och såklart utsiktet. - detta kommer bli saknat.

min fotojournalistik-lärare är king, på min portfolio skrev jag "It's a trap" då han är sjukt nörd i film/serier.
tillbaka med betyget fick jag "always remember, may the force be with you, but beware, it's a trap."
så skönt avslut.

ni får en sista uppdatering imorgon, ikväll ska jag dra mig neråt state en sista gång och mysa i affärer.
och säga adjö. - på ett sätt otroligt tragiskt, alla dessa hejdån, vilka se man någonsin igen? när är man här i Santa Barbara igen? när kommer man ens någonsin till Californien? - på ett annat sätt är det skönt.
att få umgås med sina vänner igen, att få upptäcka nya äventyr, jag är redo för det.

USA, California, Santa Barbara, state street, vänner - ni kommer vara saknade <3
 
 
 
 
flaggorna på halvstång pga skolmassakern i CT - ibland känns det som det inte hände i USA.
då CA och CT är så långt ifrån varandra det bara gå och bli. - man ha knappt hört något om det här borta.
de borde ta och fixa sina vapen-lagar i detta jävla land ... "Gun's doesn't kill people, people kill people"
jäkla skitsnack. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback