mardrömmar om greven!

här är frågorna till mitt sista prov på sbcc - rätt lätt.
det blev avslutning med pizza igår, och detta 100-fråge-provet. som man gjorde klart rätt fort.
bästa klassen på sbcc, och bästa läraren of all times. - han kommer man saknar. 
skoltidningen hade också sitt hejdå, med en jävla massa mat och tacktal. 
Patricia sa i början av terminen att detta kommer bli den värsta klassen ni någonsin ta på sbcc, men också mest lärorik - och helt rätt, den värsta, stressigaste, jobbigaste och tuffaste klassen, men har aldrig lärt mig så mycket på 16 veckor förr. 

om en vecka ha jag och Lisa lyft från LAX, är väl snart i Colorado och vänta på att boarda vårt plan till Island.
hoppas bara snön inte förstör över Europa och vi sitter fast i Island. eller i köpenhamn och de stänger av bron.

inatt hade jag dessutom mardröm om greven, han är fan läskig nu alltså? 
drömde han kastade ormar på mig, fan inte kul! vaknade upp av att han skulle strypa mig, fyfan! 

nu ha jag sagt till både anton och håkansson att jag kommer till dom på julaftonskvällen.
och båda sa JAAA hurra! - så nu blev det svårt, våra julaftonskvällar blir oftast rättt trista, hehe! 
så får slå på stort senare dääär.


 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback