jäkla land.

detta jäkla land (referera till Sverige).
pepparkakor ska bort, kors ska bort, skolavslutning i kyrkan ska bort, kristna jullåtar ska bort, negerboll ska bort - ni vet själva allt som VI SVENSKAR vill ta bort för att inte verka stötande mot utlänningar.
det är inte muslimerna som vill ta bort skolavslutningen i kyrkan eller be oss sluta äta gris.
det är inte judar som vill sluta med kristna låtar, det är inte asiater som vill ta bort pepparkakor, eller svarta som ska ha bort negerbollen.

det är svenskarna som är boven i dramat - ALLTID är det så.
det verka också glömmas hur mycket mörkhyade eller asiater som faktiskt är adopterade till Sverige, ELLER bara uppvuxna i sverige med pepparkakor och negerbollar. - (bara för pepparkakan blir brun i ugnen, som ALLA kakor oftast bli) så betyder knappast det att de mörkhyade skulle ha problem med just pepparkakan.

vet inte hur många av mina vänner här eller hemma som är svarta som jag kallar "helloo niggaahhh" 
ingen bryr sig, ingen ha tagit åt sig, ingen gnäller - förutom svenskarna som blickar snett.

muslimerna i klassen sket i att man åt gris, de brydde sig inte om att vi gick i kyrkan på skolavslutningen.
det är någon mamma med en unge med något svenskt namn som gärna ringer och säger att det kan MINSANN(!!!!!!) vara skadligt. 
 
NU fick jag avreagera mig - ska sätta mig och spela FIFA'13 och smutta på glöggen och tända andra ljuset
(om vi haft ett ljus, men i mitt huvud gör jag det)

Kommentarer
Postat av: Martina

EXAKT!!! Man får ju bara lust att fly från all denna idioti.... (läs sverige)

2012-12-13 @ 11:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback