Hejdå vackra USA! vi syns igen.

räkmackor och falukorv är inte långt borta nu, nästan för nära! 
lägenheten är tom, otroligt tom. Carl, Filip och Olle åkte alldeles nyss.
jag har det sista kvar att städa, rensa och packa.

ska sätta igång, ska snart ta bussen ner till staden och ta en fika med emma.
ikväll flytta jag in hos Lisa, det blir spelkväll med alla som är kvar (vi hade ju tänkt sitta uppe) eftersom vi åker mitt inatten. känner jag lisa rätt så somna hon nog! 

sen påbörjas vår extremt långa resa med TVÅ mellanlandningar - inte klokt.
så vi hörs när jag är hemma i Sverige, det är dags att ta vara på tiden här!

USA - tack för det här året, ett jävliigt konstigt land med as skumma regler och ideer.
men perfekt för resor, mys och vänskap.

under året har det blivit Los Angeles, San Francisco, Las Vegas, Seattle, Oregon, Grand Canyon, Hawaii och så mycket mer. - mest av allt har det nog blivit otroligt mycket nya vänner <3 tack för det.

först och främst kommer en bild upp på mina roomies, mina otroligt fina roomies, som jag tycker om otroligt.

 
















Kommentarer
Postat av: Frida

Välkommen hem till Sverige :)

Svar: tack så hjärtligt :)
ottosson

2012-12-19 @ 23:46:12
URL: http://Kjerrulf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback