Goodbye College.

igår ja ... vad finns det att säga? collegefest på rätt hög nivå.
innehöll allt - bråk, fyllor, badande i poolen, spill, hooks up, och städning dagen efter.
natten tog aldrig slut, den va så lång, saker höll på att hända till kl 3 tror jag, helt jäkla otroligt.

Jag: Marc, ta inte nyckel, vi lämna dörren öppen så du kommer in.
Marc: aa jag knackar på ert fönster.
Jag: nej marc, lyssna!! jag lämna dörren öppen!!
Marc: jag behöver en nyckel, jag ha typ tappat min nyckel.
Jag: har du pengar?
Marc: NEJ?! vart är min plånbok?
Jag: HÄR, ta min 20a, så du kan ta dig hem med taxi.
Marc: neeeeeej, jag vill inte dricka för nåns annans pengar?!??!
Jag: NEJ! du ska inte dricka mer, ta en taxi!!!

vad jag kommer sakna den där killen, mys-älsklings-marc som man aldrig kan vara sur på.
och filip, den där tysta killen som man få skaka ut mer än ja och nej ifrån. 
fina pojkar, fina vänner.

nu ha vi städat, för fulla muggar - än är det inte över.
imorgon ska vi ha "sista" middagen tillsammans med alla, taccokväll. sen sticker alla.
lisa flytta in här ikväll, blir mysigt! 

dags och göra sig iordning och möta upp sandra för lite fika! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback