årsrevy.

så det är detta året jorden gå under sägs det? 1-2 dagar efter jag kommit hem.
det är okej, så länge jag fått dricka min julmust ... tänkte anstränga mig med ännu ett bild-inlägg.
som varje år, en liten årsrevy, även om det är 27 dagar kvar på det här året, så får det duga nu.

 
det började här, för snart ett årsedan, den 6 Januari - i Santa Barbara.




 


 
 




 
 
 
 
 
 


 
 
första terminen var guld, allt som va vackert skedde den terminen.
Cajsa kom på besök och ingen va gladare än mig, även om jag även va sjuk inprincip hela April och Maj.
Louise kom på besök från Philly, vilket va ren lycka.
vi åkte till Los Angeles väldigt ofta, jag fick träffa Evelina igen och bo hos henne.
vi åkte också till Las Vegas, Grand Canyon och San Francisco.
och det viktigaste, jag fick vänner för livet, otroligt fina vänner - sen var det dags att åka hem. 
och spendera en otroligt fin sommar hemma i vackra sverige.

 
 
 
 
 


 
 


 
 




 
sen tog sommaren slut, med allt vad den erbjöd.
resor ner till skåne, till göteborg, till växjö, myskvällar med vänner, pubkvällar med quiz med grabbarna.
jobb, mycket jobb, mys med mamma, spenderade dagarna i antons källare, fick upp vänskapen med gamla vänner. - en alldeles helt peeeeerfekt sommar.

innan det va dags att återvända till USA, vemodigt, men taggad.



 
 
 




 













 
 
 
Det blev endel resor, Seattle, Hawaii, San Francisco, Los Angeles (igen) 
och ännu mer nya vänner - jag ha saknat vårterminen stundtals, saknat vännerna därifrån.
men höstterminen ha varit fin, fina vänner, fina resor.
Martina och hennes kusin kom på besök, Helene kom på besök. 

men nu är det snart slut, slutspurten. om 17 dagar ligger jag och sussa i min säng.
det var det året, 2012 blev sådär bra som jag hade tänkt mig.
det slog nog fan 2011, jag är inte säker, men jag troooor - däremot kommer 2013 får det satans svårt.



 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra Andersson

Det är crazy. Snart är vi i Sverige. Jag har inte varit där på nästan ett år, och för dig så blir det att ditt år här är slut. crazy!

Svar: visst är det galet? orka inte!! OCH utgång till helgen? kan du? :)
ottosson

2012-12-03 @ 01:49:31
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback