sunday!

sån fin och varm dag! vaknade dock ubertidigt, men då kunde jag samtidigt se handbollsfinalen.
wiho, silver - bra jobbat pojkar - speciellt från ett lag man trodde knappt skulle komma till OS.
men allt folk har varit över här idag iallafall, spelat spel, ätit mat osv.
så jävla oskarp bild jag kunde få dessutom här under - inte riktigt hajjat hur man hitta fokus ibland på iphonen.
 
 


så imorgon är det måndag, vi ska downtown och kolla EMP (rock-museumet) sen middag på kvällen som sagt.
mamma ska vi försöka skypa runt 17-18 din tid? (lär fortfarande vakna upp otäckt tidigt)

på onsdag morgon åker jag från Seattle 07:30 .. åker 40 min och sen landar i Portland, Oregon, är där i 40 minuter, innan jag flyger 09:00 mot Santa Barbara .. landar sen 11:08! och blir upphämtad, körd till älskade Cliff driver och slänger mig i armarna på alla fina människor :) - SÅ skönt att landa i Santa Barbara dessutom nu, ta 15 min hem, och flygplatsen är lika stor som kallinges, så gå på en sekund att komma ut därifrån :)
 
ungefär den uppdatering ni får idag, få väl vara lite gott sällskap till folket där nere, slänga i mig lite mat också!

 
 
 
dessa amerikanare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback