såååås.

glömde ju bort och säga att min favorit person kom i onsdags.
så idag fick det blir en hel dag tillsammans! 
shoppade sate med kläder till pojkfan (kul och peka på vad) köpte taccomat, snurrade ihop de hemma med big bang! och blev trött på alla skämt som calleballe få till stup i kvarten! tillslut blir de bara MEN JAAAA!!
samtidigt som jag tycker det är kul (i smyg då)

Calle: diska eller fixa grönsakerna?
Jag: grönsakerna!!!!
Calle: eller diska??
jag: GRÖNSAKERNA!!
Calle: nej men fan, ..... ååh.
Jag: du som sa de! Nöjd_tjej :)

nu börja det dra ihop sig, bara lördag och söndag kvar, sen är det skoldags!
ska bli skönt och få rutiner ändå, komma igång lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback