pusssrrå.

klockan är snart 02:00 och någon ska dö om jag vakna innan 8 imorgon.
emma har precis kilat, alla ha varit över här ikväll, 15 personer från det "gamla" gänget, och sisådär 7-8 stycken nya .. så det var alldeles perfekt, men skumt är det fortfarande, jag panikar lite då&då, över att alla inte är här, men jag vet att när skolan dra igång så .. I KNOW! - Emma - en tjej jag haft kontakt med SÅ länge, och pratat SÅ mycket med, var SÅ roligt och äntligen få träffas! och SÅ skönt att hon bor i IV så jag kan komma ifrån svennegänget när jag behöver hatt ;P

nu är jag så trött att ögonen gå i kors. 
har gått så mycket idag med gänget här att jag dör, och när vi kommer hem, bestämmer vi att två lagar mat, två gör tvätten osv ... slutar med att jag och olle GÅR igen och köper öl/sprit, två får laga mat och två får tvätta.
aa ni hör ju! - fötterna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback