Hemma!!!

 
så tidigt imorse lämnade jag Seattle, Washington och flög mot Portland, Oregon.
hur kul utsikt var det inte här? insane.
Landade sen i Santa Barbara, California runt klockan halv 12, och där plockade Michaela och Louisa upp mig!
WIIEEEE! lycklig_tjej, körde till ralphs, köpte det mest nödvändiga, sen hem och rusade in till tjejerna i lägenheten!

 
 
vår terass, perfekt att sola på - och jag ha lite att ta igen, Lisa (till höger) har vart här hela sommaren, inte konstigt hon fått fin bränna, Elin ha vart här 3-4 veckor åtminstone, - tur ni inte såg mig, vit som papper.
 
 
 
lisa och elin hade städat fint för min skull - jag kommer och förstör.
så nu ska jag börja packa upp! imorgon kommer Olle sen är vi fullpackat :D
It feels good to be back home! - även om jag gick förbi lägenhet 123 (där calle, gustav och david bodde) och de inte är där längre, eller att inte gå "hem" till lgh 208 och träffa tjejerna. 
nu bor jag i 117 med minst lika fina människor och tror nog att terminen kan bli mer chill denna gången (y)

kollade upp mina böcker dessutom för alla klasser - 250 dollar käpp åt helvete.
Kallt var det faktiskt, jämfört med Seattle, lite kvavare, men ändå kyligare .. buuhu (fortfarande varmt dock)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback