Fuck Cancer.

Igår hade jag verkligen panik, ren panik. 
kan bara beror på en sak, att man små-tjaffsa med en person man tycker om så himla mycket.
då blir humöret i panik och livet suger! men när man sen vakna upp på morgonen och få ett förlåt-sms så släpper det .. jag är en sån som kan vara sur i dagar också, (inte bra, få jobba på de).
och vad tänkte jag igår? även om tess, gustav, calle, helene, sebastian osv inte kommer vara där, så kommer ju världens bästa calle vara där? herregud, klart det här kommer blir bra - och alla de andra för att inte glömma, Lisa, Louisa, Michaela, Knut-Olle, Emil, Alexander, Alex, Jonatan, Jacob ... det är ju många som kommer tillbaka! - Jag glömde allt för ett litet tag

så dagen idag har varit otroligt mycket finare, har spenderat den med mina fina vän!
badat Jacuzzi, ätit på grekiskt, bakat blåbärspaj, pratat skit och tvingat henne och hälsa på mig i Cali till jul.
Det får bli vårat mål - att du ska vara så pass frisk att kunna resa till mig och gotta oss!
och inte för att hoppas för mycket, men du är påväg!!! - Fuck you cancer, du vann fan inte denna gången!!!!!!!!!!!!!!

Någon packning idag blev det inte heller ............. suck! 
och ni ser nedräkningen? 0 dagar .... så jag är ute i sista sekund, låt min sista dag i sverige för iår sätta igång!
i full jävla fart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback