för gammal!

att börja dricka champagne klockan 11 fram till 3 - var absolut inte min grej.
att killarna fortfarande sitter där ute och dricker är HEL tokigt, jag la av vid 3, det har ju blivit en 12-timmars lång festdag, och jag är för gammal för sånt ... jag gav upp för sådär 1 timma sen och ligger halvdö i min säng.
tjejerna kom hem från IKEA så jag har fått lite saker som jag beställde till rummet, wiho! 

men nu somnar jag på riktigt, och jag har fortfarande inte fått en dag för bara chill.
det får nog bli så imorgon (känner jag mig själv och alla andra, så kommer det blir roligheter ändå)
Olles två tjejkompisar är ju här på besök, åker hem på onsdag och jag tycker om de SÅ mycket, så himla tråkigt att de ska åka! även om de är lika gamla som min bror (joakim) så funkar vi så bra! 
- och jag älskar att alla som bor i vår lägenhet och alla som hänger här är över 21 ... det blir lite mer fritt! känner jag.

men nu däcka jag, åh så skönt! (hörde dock olle säga: JAA vi visar malin de) så .. kan väl höra hans steg närma sig mitt rum när som helst ... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback